hälsofredag

GODMORGON. idag är jag galet trött! kom hem vid två inatt och vaknade flera gånger under morgonen, då var de så ljust så jag satte på mig sån sovmask, hihi. då blev de ju mörkare!!
igår kom natasha till mig nån gång vid fyra på efterm. vi packade grejer och drog till nyöppnade friskis & svettis i sickla :D vi tog fem bussen in och typ halv åtta bussen hem. vi åt på varsitt håll sen tog vi bussen igen till ektorp och hyrde film, det blev "the ugly truth" den var rätt bra men sååå förutsägbar! men vad vore en amerikansk film vara om den inte var de?
vi köpte lite ingredienser till vårt blåbärsfluff och dipp till morötter och gurka

BLÅBÄRSFLUFF 2 port.
ingredienser:
- rivet skal av 1/4 lime
- 1 dl kesella lätt
- 1 äggvita
- 3 msk strösocker
- 1 dl blåbär

gör så här:
blanda blåbär och kesella. vispa vitan till hårt skum. tillsätt sockret och fortsätt vispa några minuter. blanda uppvispad äggvita och limeskal snabbt. häll upp i två portionsglas. ställ in i frysen i 1 timme. garnera med blåbär och eventuellt limeskal.
LYCKA TILL!
sen satte vi oss i källaren at her place, å kollade på filmen, med dipp, popcorn och så småningom bbfluffet! efter filmen lade vi oss på golvet och typ sov, de va myys ♥
sitter just nu med MTV på burken och en grym huvudverk...
ikväll blir det myskväll med mammi!!
snart måste jag ut med wendy
egobild
hejsvej :)

Kommentarer
Postat av: Alina

ohh, är det bilden jag tog ? :)

kram <33

2010-02-06 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0