Monki

EFTER EN HEMSK NATT FICK JAG SERVERAD FRULLE AV MAMMI. Hur lyxigt? Nejdå, men det var mysigt och gulligt av henne.. Efter att ha suttit nersjunken i soffan föör många klockvarv med dator och tv var det dags att ta tag i dagen och jag följde med mamma och pappa för att leta bäddsoffa till lillstugan som ännu inte är inredd.. Inget hittades och vi fortsatte till Sickla men där fanns heller inget.. Jag och mamma passade på att titta in på Best of Brands men hittade inget som lockade, en sväng in på Monki, testade en massa och det slutade med en rutig klänning för 100 kronor!!!! Mamma hörde också att de ska ta bort den butiken, istället ska det vara panduro där.. Trist! Me like Monki ..
När vi kommit hem åkte HELA familjen till Södersved för att bada, haha det var skönt!
Snart ska jag ut och iväg igen till Måsungen, tror jag? Med bla Alina och MASSA andra! Sen om vi orkar ska jag och Alina titta på film och mysa!
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0