uppdrag!

GODMORGON SVERIGEBOR! Grattis till er som fortfarande har sommarlov, men jag tror inte det är såå många! Har suttit och velat om vilken buss jag ska ta, vara där 30 min innan eller kanske behöva gå en aning snabbare och kanskekanske kolla liitelite sent.. Helt klart det senare alternativet! Om jag bara hade bestämt det igår.. Hade kunnat sova typ en timma till! Tack till alla som besökte mig igår! Det blev rekord, hoppas nu alla goa läsare fortsätter kolla så att jag kan hålla den statistiken och går mer uppåt så småningom!
Lite om gymnasiet: Jag går i en bland klass mellan musik och bildare.. Bild-klassen (min) heter SB1 och tillsammans har vi bildat SBML1.. I bild-klassen finns en kille, som jag dessutom gått i skolan med tidigare. Annars i bland-klassen är det typ 60% tjejer av ca 30 elever! Vi blir nog en fin klass, ska ni se! :)
'
Igår, så hände en knasig sak, som jag fick reda på idag.. Pappa jobbar på restaurang, då hade Sofi Fahrman vart där och ätit, pappa berättade då att jag läste hennes bok "Elsas mode". Då hade hon sagt att hon ville ha en recension av den, från mig.. Hmm... Trist att göra det men nice med ett uppdrag av henne, fan!  Haha.. :)
Nu ska ja snart till skolan!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0