my wardrobe

NU ÄR RUMMET NÄST INTILL KLINISKT. Jo, men visst. Vem försöker jag lura? Hah, det kommer aldrig bli rent. Små grejer överallt!! Alla kläder har iaf lagts in i garderoben, snyggt och prydligt! Jag får nog be mamma hjälpa mig lite. Jag har samlat massa skit som ändå kan användas men jag inte vill ha, detta tänkte jag att man kunde sälja på loppis, typ. Det finns ju sån här galen bakluckeloppis i SIggesta på helgerna. Egentligen vill jag bara gå dit för att kolla andras och inte sälja själv, men om man ska dit kan det ju vara bra att ha något att erbjuda andra fynd-tokiga barn och vuxna. Det kanske låter fett B, men om man hittar nåt fint eller kul så är det ju toppen!

walk-in-closet

Hängande blusar, koftor och klänningar och annat som linnen, tishor och byxor i lådor! Vilken ordning!!!
Då var det bara frågan vad som ska hända med resten....
funderar..

och.. funderar
Lika bra att slänga hälften och så kan väl resten gå till loppis, annars finns det väl någon hungrig låda som mer än gärna tar emot lite krimskrams av dess bästa slag!
Nu ska jag duscha, eftersom fräshingen här inte gjort det idag och fortfarande sitter i pyjamas.
Ps. haha, jag antar att ni kanske har märkt att tummen upp är något som jag använder väääldigt ofta när jag fotar med webkameran.. Anledningen är för att allt är så jäävla toppen hela tiden! Härligt va? :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0