fredag den 13e

ANTAR ATT MAN INTE SKA TÄNKA PÅ ATT DET ÄR FREDAG DEN 13E. Det är väl då något kommer hända, för då går man och fokuserar på att något ska gå fel, klart något skummish händer! Men om något skulle gå snett, kan man ju alltid skylla på det!!
Jag vill ha pengaaar!! Så jag kan shoppa! Vet inte ens hur mycket pengar jag har på mitt konto? Aja, får väl ta någon dag och dra med en kompis och shoppa innan skolstart, mindre än en vecka kvar ju! Ush.. Eller asså jag tycker iof att det ska bli kul med skolan, för jag är så förbannat nyfiken på min nya klass och linjen jag valt.. Men sen är det ju alltid trist med plugg osv. Känns som om jag inte hunnit med allt som sommar ska innehålla? Har t.ex. inte varit på Grönan en ända gång i år (!?) Det brukar jag alltid vara, men det känns ändå inte lika viktigt, även om det inte är lika myckt så längre så känns det ändå som en ändå fjortismötesplats..
Ut med vovvsingen och mammi..
Poss

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 17:08:00
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0