för min egen skull

NU MÅSTE JAG TA TAG I DETTA! Jag gik ner typ 3 kg under Englandresan, kanske inte så konstigt då man levde på smått hela dagen och en middag.. Nu när jag tittar tillbaka kan jag se på bilderna från senare tiden i Torquay att jag var mycket smalare.. Det är tragiskt!
Mitt ansikte var kantigare, benen smalare och så var magen!
Jag vill ABSOLUT INTE påstå att jag är tjock, för det är jag inte , jag är inte överviktigt eller något!
Det är bara att hela mitt liv har jag varit småknubbig, jag gillar inte att se mig själv i spegeln när jag ser ut så! Jag tycker inte att jag klär i det lixom. Jag hatar att prova jeans, för det är sällan de inte får mig att se ännu större ut än vad jag är!
Jag går inte runt och deppar för det här, men när jag tittar på bilder och ibland i spegeln, önskar jag att jag kunde ta tag i mig själv på riktigt. Grejen är bara att jag inte kan! Jag har inte den styrkan att stå emot allt som godis och sånt. Inte för att jag frossar i sådant men det vore bättre om jag skippade det! Problemet är väl att jag har sånt förbannat sötsug, speciellt efter England plus att jag inte tränar. Jag skulle vilja vara en sån som lätt kan springa en timma ute några gånger i veckan, vakna med sit-ups och armhävningar och äta en bastant och riklig frukost så att man håller borta sötsuget fram till lunch, efter lunch puttar du bort det till ett eventuellt mellanmål och efter det middag! Då har man inte tid att bli sugen. Det finns ju iof tabletter som man kan äta som gör att sötsugen minskar, men då är det tillsammans med regelbundna måltider och träning, känns som om de är lite värdelösa då.. Att de egentligen inte gör så mycket själva? Vad vet jag.. Är det någon som vet? Som t.ex. det där Chili burner som Paow använder..
Jaja, jag vet att man inte ska klaga, inte lägga energi på dåliga grejer, men hur ska man kunna låta bli? Har man inget annat för sig och kanske inte är på bästa humöret, så? Men vafan! Jag är 15 år, dvs. tonåring, är det inte vad det hör till? Att ha komplex lite hit och dit, och ja allt sånt!
Men nej, nu ska jag försöka hålla allt för mig själv! Får avreagera mig i drömmarnas land (?)
GODNATT SVEDEN! I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Hoppas du får en bra dag! :)

2010-08-16 @ 09:43:56
URL: http://blondinmalins.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: mjo, kissie är speciell!

2010-08-16 @ 11:43:58
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Postat av: M

Du har en GRYMT SNYGG figur!!!! no panic, snälla! fortsätt ät allt du tycker är gott

2010-08-17 @ 22:36:23
Postat av: Anonym

tycker inte dus ka gnälla på din kropp jag önska verkligen att jag kunde ha en sån kropp som du , kunna dansa sådär sexigt med höfterna och så. själv är jag ganska smal och älskar dansa men det ser ofta så töntigt ut med de där beniga långlång armarna som bara flyger och höfterna som inte ens syns. så du ska verklgien inte klaga.



och för det andra så skulle jag vilja veta vem du är , din humor och vad du brukar gör och sådannt. // secretface

2010-08-19 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0