fantastiskt

DET ÄR SKAM FÖR MÄNSKLIGHETEN VAD JAG HADE PÅ MIG IDAG! Alltså på kvällen, när vi kommit hem från stan åt jag lite sen cyklade jag över till Alina för att se Fångarna på fortet, som iof var lite segt menmen.. Fy fan och skam på mig, mjukisbyxor.. INTE okej!! Ush, hemma men inte utanför tomtgränsen, så slängde hon benet över sadeln och cykla iväg! Grå håliga mjukisar, rosa tygskor, en stor stickad tröja och så trodde hon att hon kunde piffa upp racklet med en ring! Fantastiskt!
Tröjan, med en outfit som jag hade när jag var ute med Amanda för en vecka sedan:
Pappas tröja, btw.. ÄLSKAR skinndetaljen på armbågen, fast den sitter mer på min underarm, ska leta efter något liknade! Får väl unna mig lite fint ibland!
Skolstart 12.20 imorgon! Wiheeeey! :)
GODNATT SCHVEDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0