balett

VAR SOM TIDIGARE SAGT I STADEN TODAY! Vi var inne på Beyond Retro, där köpte jag skjortan btw, och där har de tyllkjolar i massa färger men de är jäädrans dyra kan jag berätta! De är dessutom inte så jäääätte stora, jag blev jätte sugen på en sån, vit fast lixom jätta puffig, bara står ut jätte mycket!! Jätte.
Tänkte att man kanske kan sy en sådan filur själv? Vad sägs om det?? Borde ju inte vara så svårt, eller? Vaaaad vet jag? får väl ta och köp mig lit tyg sy ett!
Det är iof lampor men jag tänkte om någon inte visste hur en sådan såg ut, hehe ;) Fast ÄNNU fetare!! Fatta vad coolt! Lite sött sådär..
Kollar på Jackass på MTV, en annan sida av mig.. Hmm, tjaa.. fett tuff sida!
Sen ska jag läsa ut min bok.. whiiheey!
Haha, jag e fett cool :) Om någon skulle få för sig att läsa denna bok, varning för stor text ;)
Goooodnatters!
Ps. Sa jag att jag och Alina lunchade på Riche? Det blev varsin skagen toast vid bord 14, ska tydligen vara det bästa, så klart! Pratade om lägenhet och kände oss lite lagom vuxna sådär en vanlig tisdag eftermiddag.. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0