TURISTER I SIN EGEN STAD

DET ÄR någon jäkel som skjuter raketer, har typ hållit på och fortsätter i några minuter? Fattar inte riktigt grejen, kalasers!
Hade en skit kul dag med mod (blod), skratt (svett) och tårar. Nu på kvällen har vi mest tramsat, haha fy fan vad jag grät asså! Glädjetårar dårå ;) Nej men vi har försökt lista ut, med ledtrådar hur man gör en rullande text på powerpoint, det är sk. kirrat men nu vetefan, för hela pp. fucka upp sig? Haha, jaja hoppas det är friskt till på måndag!
Det verkar som om jag beskriver dagen baklänges, så okej..
Vi tog en buss hem, fotade lite vid kajen, köpte McFlurry, hehe, kollade lite i affärer köpte ett linne som bara fanns i st 40 typ :( men de funka ändå, letade efter butiker, blev bortfösta av två alkisar från en bänk på medis (!) men då hade vi ätit klart iaf, köpte korvibrö (tufft), letade efter nånstans att äta (vanlig restaurang- dyrt, subway- svettigt, sushi- fullproppat med människor), kollade i butiker, fotade lite emellanåt, träffade Amanda på bussen, packade och så...
...Jappeeh.... mm...
Ehm, lite bilder kanske?
på fågelbajset
gullig chey
vår is in the air
Sen var det svanen-Dennis och anden- Bosse, men dom får inte va med för dom hade mörda-Edmund i blicken båda två, läskigt... Fast han i hörnet på sista bilden är ganska cool!
Såg några basic-tshirtar, "ja men dom är ju fina i sin enkelhet" skulle äta "ja men korv är ju gott i sin enkelhet". Typ mitt nya, i sin enkelhet! :)
Men det är typ ett spöke i mitt rum nu så jag tror det vill att jag släcker, "snart spööket, snart.."
GODNATTERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0