mango

HEMKOMSTEN blev senare än beräknat. Efter att ha städat lite, laddat in bilder på datan och sånt tog vi på oss ett lager till och tog en promenad. Det var det härligaste på länge! Tog en liten paus på en brygga och njöt av vädret till lite musik från Alinas käraste. IPhonen. När vi kom hem fick Lars Winnerbäck underhålla oss från högtalarna, medan vi satt på trappen och åt färsk mango! Njutbart som in i.. !
.
Och när jag kommit hem till mitt näste var det påskäggsjakt! Mitt låg i en papperskorg... Jag hittade först och mitt ägg var finast och nyttigast! Kanske för att ja har godisförbud, men... Jag har faktiskt hållt det i tre veckor nu! :)
Tuggummi, fina men inte goa påskmarsipan-djur, goaste choklad: havssalt !
Ikväll blir det kanske, ännu mer Alina + Oliva :) ..Kanske !
/livsnjutare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0