heey!

STRETCHNING pågår, just nu! Försöker iaf!
Jag tror aldrig en kall dusch har varit så uppskattad! Med fräsch tvål och kallt vatten strömmandes (ord?) ner på hela kroppen! Ja, det är hääärligt :)

Korkat nog, trots att vi satt på rätt buss, hoppade vi (jag&N) av i Ektorp när vi kom från träning. Hahahaaa, fan va flumm! Gick och sjöng till musik från N´s mobil, de va najs... Tröttheten smyger sig sakta men säkert till mig. Ögonen börjar bli en aning varma(?) och tunga. Så det är lite bloggande, lite fb, lite musik, lite mer stretch och sedan lite sova.

Kanske, jag har inte riktigt bestämt mig än, så ska jag gå upp lite tidigare (börjar ändå 10.15) och köra yoga? Haha! Fick nån sån DVD av mamma i påsk. Hon tyckte väl att jag behövde de :(

Lite bilder från dagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0