barnmat

HEJ ALLA GLADA. Har dock inte haft såååååååååå många besökare än men... jaja.
Haha, jag börjar gå med i alla dessa ;PpPPpppPPpPpPppppPp-grupper på facebook, det är gaalet!
Jag sitter och knaprar på en liten skorpa.. muummma!
Idag var det köttbullar och makaroner i skolan, helt klart ätbart!
Ikväll ska jag inviga mina nya trainingsbyyxxor! Asballt!
Likisarna- det var faktiskt omedvetet vi satte på oss typ likadana kläder idag!
Lantisarna- med nya vita converse..
Jönsarna och maffiabrudarna- Johan på scenen?
En närmare titt- tack för att du gick ner lite så jag inte ser så kort ut (a), C på golvet?
.
Dagens heta tips: Ha inte svart skinnjacka på dig när det är sol ute! Fy... det var varmt!
Puss och kram skummbanan (Olivias och ingen annans!) Nu är det till att plugga lite, kanske dra nåra varv på guran och byta om sen!
Ps. snart börjar det regna, himlen är mörkgrå i ett fönster men blå ett annat :P
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0