är det nånting jag lärt mig i livet är det att aldrig ta nånting för givet

MED mjukisbyxor, sockor och knopp på huvudet myser jag i mitt kära hem. Har ätit lyyyyxiga plättar, med citron!! Mummmmmms...
Vill bara påminna alla läsare som kanske råkar känna till Sara, att hon haft tandställning i ett år nu! Pricksagt!
Såhär såg det ut då! Glad som sjutton trots att åldern bara var fjorton!
Ikväll åker faren och brodern på hockey och lilla jag får vara med doggen ensam! Kul!
.
Likt en blomma behöver solljus för att växa, elden behöver syre för att värma, en drake behöver vind för att flyga, en ficklampa behöver batterier för att lysa, behöver jag dig för att leva.
Saknar dig så ja vet inte!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0