crosses

NYTVÄTTAT HÅR!! FRÄSH TJEJ!! Men är hon brun? Neej! Vi(jag och Alina) tog fel buss och missade tiden. Orkar inte göra något skit hemma heller, jag är så dålig på det! Men vadå, alla kommer ju inte vara värsta brunisar, jag har faktiskt inte pressat sen 9an börjaade! Ta hänsyn till det när jag kommer med mina vita korta spiror imorgon!

Jag har iaf införskaffat ett par RayHan, japp jag skrev rätt. Kopior förståss på RayBan's, Clubmasters! Yeeee. Äntligen! 49 svenska riksdaler, inte illa? Bara liite fler förberedelser till Torquay. Typ bikinis, hatt, sandaler, flippflogg, någon stor tjock tröja som man bara kan dra på sig på kvällen, och lite annat smått.

Vad som MÅSTE göras innan jag lägger mig i min säg ikväll/natt:

- Noppa ögonbrynen
- Packa massa grejjer
- Se till att alla grejer är rena och hela
- Städa rummet
- Ladda in bilder på datorn och lägga ut sneakpeeken, bättre sent än aldrig ;)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0