tystnaden som uppstår när flickan till höger ska skriva ett blogginlägg

RANDOM är allt, förutom att dricka vatten, säger Alina, hon tillägger 'moshi moshi'
Vi har tänkt göra många grejer ikväll- spela in låtar (hah!), göra rosett på huvudet med hår (vilket vi gjorde men misslyckades med), klippa Alina, locka hennes hår(men pappa hade slängt grejen) och, ja jag vet inte... det var nåt, men ja vetefan, haha!
Nu ligger vi med en glidande matta och lyssnar på kass musik från iPod-högtalarna på mitt rum på golvet.
Alinus gör ett pärlarmband, gullit va?? :) ♥
Haha fan va flumm ja e just nu, det är det härliga med att vara lite trött.
Snart ska Alina cykla hem. Haha!
'Jag tänkte visa dig det, men jag glömde det, när jag hade bajsat..' var nåt som ljöd i mitt rum för några sekunder sedan.. Mhm
Meneeeeeh godnatters då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0