HUR KÄNNS DET ATT VARA DÅLIG?

SITTER UTE och njuter av den fantastiska vårsolen i bara linne och shorts till småbarnens skrik nere på skolgården denanför mig! Vovven håller vakt medan jag jag smaskar på en ruta mörk choklad.
Fy, min stackars bror blev magsjuk i skolan idag! Ush, synd om dom som såg det, hehe...
Ligger och pluggar lite franska med hjälp av det underbara google verktyget, google translate! Haha, och solar samtidigt såklart!
Ska nog ta och fnurla lite på vad jag vill ha på mig på skolavslutning och balen! Det blir lite research på google!
Bajs asså, i min spegelbild i datan ser jag jätte brun ut! Så kollar man på sig, haha, blekfis!
Kanske ska dra ut gitarren... Fast då hör småungarna, ÄH! Dom är ju bara småttingar, I don't care a shit! :)
En dag som denna på grönan, är ju inte helt fel.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0