to make a long story short, or even longer

AWSOME! Eller? Nej, faktiskt inte! Först hoppar Therese av (dumming) sen ser vi kön till färjan och bestämmer oss för att ta t-bana och spårvagn. Spårvagnarna var knökfulla! Man stod så nära att man knappt kunde andas! Stod och gungade fram och tillbaka, och tvärnit och alla faller PÅ varandra! Haha, mjukt fall iaf.
När vi väl kommit till Djurgården efter lååång tid såg vi kön, asså den var så sjukt jävla lång! Jag visste typ inte att de var såå kända/bra? Visst är de bra men, så bra? Aja, vad vet jag?
Efter ett tag skriker de ut att det är 800 platser kvar och efter bara några få minuter är det slutsålt! Tog bussen tillbaka till någonstans, gick in på någon Coop Konsum och köpte frysta hallon, glass, princesstårta, kladdkaka och te! Vi fick vara i en jättefin lägenhet!
Satt och åt och drack och snackade massa och sjöng för Amanda som fyllde åår!! :))) Vi blev riktigt feta efter allt fettigt sött skit vi stoppat i oss! HÄRLIGT!
Åkte in mot slussen och trodde bussen skulle gå om fem minuter, men ickesaicke, den kom aldrig, väntade i typ 40 min, tur att jag hade min iPod iaf!! Räddaren i nöden lixom.
Ringde hem 1000 gånger men folket sov så då ringde jag mamma på jobbet, hon skulle sluta om ett tag så jag åkte till Östermalmstorg! Rulltrappan var avstängd så jag fick GÅ upp, och det var så helvete jobbigt men jag kunde ju inte stanna så jag gick hela vägen och hade så fysatans mjölksyra när jag kom upp! Uppe på Stureplan och kände mig smått felplacerad i slarvig knut, jacka, jeans och converse när de flesta pinglorna går i skyhöga klackar, fixat hår och korta klänningar! Men jag gick förbi kön in till Sturehof och i ingången möter jag en gammal lärare jag haft, eller mer typ vikare (från Skuru Skola, han Johan om ni minns?) Möter även Greta från Paradise Hotel! YÄÄÄ, jag och mamma satte oss till bords och väntade på att komma lagom ner till t-banan, fick en Cola och jag berättade om den misslyckade men så småningom lyckade kvällen! Rätt kul att iakta alla så olika människor, gamla som unga, okända som kända, killar som tjejer, fulla som.. fulla! Evenemang är tydligen inget för mig! Allt har ju bara gått fel, haha!
Men det var iaf skittrevligt igår när vi väl slagit oss tillro, fick träffa nya människor och ta igen trevligheter från kvällen innan!
När jag kommit hem försökte jag skriva ett inlägg men jag var helt slut och ögonen ville INTE vara öppna!
Sååå jäävla snygg babe!
Hanna-anti-foto
Fotogenisk sak dedär.. Oooh en photoshoot med den bruden skulle ju inte bli helt fel bilder av!
Så jäkla underbart!!
Laterooo, nu ska ja måla naglarna, favoritlacket! Mörkrosa från H&M!!

Kommentarer
Postat av: Josefin Ander

Verkligen jättetrevligt! :D Så fina bilder! Hehe, fotogenisk...hmm... :P Du e så gullig! :D

2010-09-11 @ 16:10:16
URL: http://chan3l.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0