up up and away

HAR VART HEMMA HELA DAGEN. Har inte dushat eller bytt kläder och kan då inte säga att ja känner mig riktigt freeesh..
Jag har typ haft bloggtorka, har inte haft något att skriva, eller snarare inte orkar skriva. Kanske beror de på att denna dator inte är så skön. Macn' var enklare och bilder och sådant var mer lättåtkomligt! Här senaste dagarna har det mest blivit bilder av dagens outfit och från i tisdags, vilket det också kommer bli nu, för jag orkar inget annat. Gamla och nya bilder, be prepared!
Jag ska försöka klicka ihop nåt roligare inlägg, men inte nu ;)

Jag i sexan..

Sara i kanske sjuan?
sääxi bild på mig och Amanda för ett år sedan

en kanske ännu sexigare bild på mig från när jag seglar med Sara G (asmysigt)


Från i tisdagsss
Nu ska jag ducha, bättre sent än aldrg, ush!
Idag var det ett år sedan min morfar gick bort, vila i frid, älskar dig evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0