oops she did it again

EUCALYPTUS LÄKEROL = BEROENDEFRAMKALLANDE! Ska åka om en timma och tänkte bjuda på en liten Dagens, jeans och koftan från Zara(favorit, vet att det används mycket!), Linne med ett tryck av glasögon från La Redoute, ringar från Primark och H&M.. Haha snacka om budget-outfit! Men jag har tyvärr inte råd med glamorösa superduper märkeskläder! Måste ta och shoppa lite höst kläder, men plånboken har blivit tunn efter England! Hoppas jag får börja jobba snart!
Har jag sagt det? Att jag ska jobba på Riche? Hos pappa, där jag praoade för 1,5 år sedan! Katschiing!
Första lektion är bild! Yeeeee!! Trycka på våra mappar! Ska ta med kameran idag så ni kan få se vad vi begåvade bildare håller på med! :)
Heeej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0