my mac is back

STORT JUBEL FÖR ATT JAG KAN ANVÄNDA MIN UNDERBARA MAC IGEN! Wohoooo! Det är verkligen skillnad! Tangenterna är så himla lätta att trycka på och alla bilder blir 1000 gånger snyggare! Nu hoppas jag att han håller sig frisk och att jag inte behöver säga farväl till ALLA mina bilder igen! Tragiskt, inga Lars Winnerbäck, Torquay, Photo Booth eller sommar-bilder! ALLT är borta, tur att jag laddar upp mycket här på bloggen! :)

Men jag har redan börjat fylla ett nytt album som, liksom förut heter vadå missbruka webbkameran? BIGLIKE på det albumet! ;)
Här får ni lite vättja!

naglar som gjordes i onsdags under en historia lektion!

hamster

myspyyys med wendyy

liten tjej

nyss ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0