lite mer lättroad än andra

JAG TYCKTE JAG BEHÖVDE EN SK. PAUS! Har ju pluggat som en gaalning! :) Jag är f1 stolt över mig sjäälv! Matte, franska och nu ska jag göra engelska!! Men det är bara för att jag har min underbara starred-lista på spootifyy! Grymmt sa grisen..
Äh men så här under min rast som jag haft nu, har jag lekt med webkameran, såklart! Min bästis typ ;)
koncentrerad elev
vänta ooj, åkte mössan på? :)
enformig tjej
diggar musiken..
låg och nosa wendy i baken.. mummmms!
bebis på handen! :)
som sagt.. lättroad
tänkte bah skryta lite med mitt schemaaa!! Hah! försökte redigera den så att man såg, haha :)
Ha'ett nu, för nu ska ja ta en kik-infejjan seeen engliiish!
Ha det såå kult!

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHA grymt sa grisen xD HAHAHA

2010-09-06 @ 18:36:33
URL: http://tgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0