KUNG

SERIÖST ASNAJS KVÄLL! Skit mysigt med musik och allt, grill godis och hela köret! Skorna höll mig varm men det såg ut som om jag hade satt fötterna i en rävmutta.. Aja, ja va en skogsmulle med rävmuttaskor.. FINT! Nej men seriöst, om jag ska döma kvällen så blev den faktiskt lyckad, den var inte lika kall som jag trodde, det var asgrymm musik och skönt folk! Alla var ju inte där, men jaja.. Okej!
Kissade i skogen och satte mig i en brännässla.. Uuush!
Fick lite motion på vägen hem iaf, tog nån blå buss med Niklas och Filippa och hoppade av skuru stugan, var fett rädd men satte på lite musik, dels another chance och undercover martin eller va dom heter, gick där nerför backen och kände mig som en jävla supertar! Kung lixom! Mådde så förjääkla bra asså!, men nu rasa allt!
Nä skojja, ja mår fortfarande toppen och ligger med klar-öppna ögon men ja tror faktiskt att ja ska sova snart, men ja vill inte! Hehe, ja e hur speedad som helst efter min promenad!
Nån bild ja tog när ja skulle dra på mig massa kläder:
Puss, det är helg läsare, HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0