i rymden finns inga känslor

GUD SÅ BRA FILM! Den var gullig och rolig och allt! Bästa familjefilm ja sett på läääänge! Helt klart värt att se på bio! :))
Alina och Olivia kom över vid sextiden med ingredienser, då började det lagas curry-kycklig-pasta!! Det blev gött! Seeen drog vi på biooo i sickla med en jävla massa godis och kaffe! Sen var det myskalas på Alinas rum med alfapet och grejer!
Så jag kom väl hem för någon timma sedan och har hjälpt broren att försöka hitta en billig och cool skateboard, men de gick inge bra, för han har inte så mycket pengar! Men så spelades lite skate3, vilket jag är beeest på, utan att någon säger något annat! Annars har jag suttit och haft kul här framför underbara photobooth, och jag tänkte bjuda på en del bilder!
föratt vi ee såååå söta!
syyskonkärlek?
litet barn.
bara för att ja ser så bögig ut i keps.
puss, nu ska jag pluugga!

Kommentarer
Postat av: Sofie

lyyyyydia! gud vad du är söt då! :O ses vi på reunion?

2010-09-05 @ 15:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0