Helvete, helvete helvete och helvete!

Helvete, helvete helvete och helvete! Jag orkar inte! Förlåt för det kommande mest deprimerande mobil-inlägget, någonsin! Fick tillbaka datorn som funkar varannan gång och man hittar varje gång nåt nytt fel, igår! Är sååå trött på det! Hela bloggen har bara sjunkit jättemycket i statistik! Mitt hår är mer eller mindre katastrof! Jag har klädbrist! Jag har inte tagit tag i träningen, så nu kommer jag bli fetto! Jag har huvudverk! Jag tror att jag har ett hål i min hjärna eller nåt för jag får varken in ord eller ut, vilket är extremt frustrerande! Jag känner mig fullständigt värdelös och därav deprimerad! Jag har typ inga pengar! Och när det inte kunde bli värre så är tjejen i min bok jag läser i värsta situationen! Och ja, det är meningen att ni ska tycka synd om mig! Hjälp mig ur min svarta håla av hat, ånger, frustration och ångest! Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Jossan

För det första: ditt hår är apsnyggt!!!

för det andra: du har alltid massa snygga kläder (men jag känner igen den där känslan)

för det tredje: jag inte heller nåra pengar o har knappast börjat träna, så vi kan i såna fall vara panka och fetton tsm! <3



men klart jag tycker synd om dig! :( Gör nått riktigt mysigt och avslappnande som t ex att ta ett bubbelbad och bara chilllaaa! ;)

2010-09-22 @ 20:21:37
URL: http://chan3l.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0