heaven & hell

TJAA TILL ALLA COOLA SOM LÄSER! Jag är inte på skriv humör idag, alls. Skriver ju varenda dag och gjorde tre inlägg igår och tycker att det kan bli ett lite halvtråkigt idag då. Hoppas att ni har haft en fin söndag, jag vill inte påstå att min har varit så speciell. Jag har typ haft RIKTIG HEMMA- helg i helgen! Var hemma igår, gick inte utanför dörren, duschade inte ens, kollade på film och bloggade. Ungefär samma händelser idag men en bit mer livlat.

Vaknar av ett sms vid 10-tiden, gör en smaklös smoothie till frukost och kikar in på fb, i princip inget har hänt. Vädret är tråkigt och hunden skäller.
Aja, har iaf duschat idag och blev ett par gummistövlar rikare och 30 kr fattigare. Alina var på loppis och fyndade ett par väldigt ljusgrå gummistövlar i snygg modell! De passade PERFA! Det var Wildflower och har kostat 400 kr, känns bra! Lite knepig färg, men snygga!!!

Har skrivit mitt referat och gjort lite franska! YAY! Jag är ju duktig!!

Min dator har dapat sönder så den står bara still och har gjort det ett tag, MAC assååååå!! Får väl lämna in skiten!

SNÖGGA! Eller?
Nu ska jag försöka beställa väskan!
Eller juste! Haha, min rubrik.. STS reunion i Gbg 23 oktober, tema heaven & hell! Skabli askul, får väl se om jag klär ut mig ;)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0