Godmorgon, från en mobil!

Godmorgon godmorgon! Ännu en härlig dag i vårat underbara liv ska vi nu gå igenom! Nä, så kul ska vi inte ha! Den där USBgronkan igår tog slut, så nu är jag utan internet, igen! Hur ska jag klara mig? Får gå in på bibl. i forum eller nåt! Det är frustrerande utan fb och att kunna blogga med bilder! Jaja, åker till skolan om lite mer än en timma! Skönt med sovmorgon! Glömde skriva igår att det regnade in på oss i bussen på väg hem! Vi satt längst bak, och plötsligt känner jag att jag var blöt i rumpan? Så ser vi(jag&Olivia) att det bara forsar in från nån springa på väggen! Olivia skriver på en pappers påse ''blöta säten! Regnar in!!!'' Måste ju vart mögel eller nåt sånt skit! Aja ha det bra! Puss! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0