FINFREDAG


 
GODAGENS ALLA SUPERLÄSARE som Lydia har till sin ära att skriva till varje dag..igår var det min tur att låta fingrarna slå in små ord på datan som förhoppningsvis ska vara begripliga nog att läsa. jag ska försöka hålla mig kortvarig och inte tvinga er kvar vid en svidande dålig text.
idag har jag vart i skolan och sen jag kom hem har jag gjort en bild utan av ett foto av en model.
jag hade tänkt skriva nåra saker ni vet och kanske inte vet om Lydia.
Lydia är...

..en dans tokig flicka som älskar altanhäng med underbar musik
..världens bästa att se på film med, hon låter en sova om man somnar (oftast)
..en tjej med en tokigt kön säng
..den man alltid har nånting att prata om
..tokig i nudlar, eller som hon skulle säga NUD...(paus) LAR.
..världens bästa.

hoppas ni fick en bra bild av min favoritvän. imorn ska vi baka bullar så det står härliga till. vi ska även åka in till stan och fotografera. vi ska kanske gå på fotouställningen med Annie Leibovitz. men det vet inte Lydia än för jag har inte frågat. bilder från min eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0