himlen är randig, därborta, där solen går ner

TRÄNINGSVERKEN KOMMER SMYGANDE. Långsamt, utan säkerhet. Sprider sig från baksida lår ner i vaderna. Kommer jag kunna resa mig ur sängen imorgon? Veckan har gått så obeskrivligt snabbt att jag än inte kan förstå att det redan är fredag! Helg. Två dagar utan skola. Bra uppfinng, som en kompis sagt en gång.
Ikväll blir det go mat och sen ut på utflykt! Ska kolla på dom.... ? :)
Lite småtagg, nej men trevligt ska det bli!! Och imorgon är det supermys med film och grejer hos Bellibus !! Massa finis tjejer från klassen, fett coolt, tycker jag!!!!!
Men asså ush, jag har inte haft några besökare alls idag typ, eller jo, men inte många assoooo...

Kommentarer
Postat av: Batman ;o

Sv: Jag vet! Haha, älskar hennes videor.. xd

2010-10-08 @ 20:40:08
URL: http://batmaaaan.blogg.
Postat av: Canaan

haha aa :P

2010-10-08 @ 20:53:15
URL: http://magdaocanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0