motor oil

OM DET ÄR NÅGOT JAG INTE BORDE GÖRA NU, så är det precis det jag gör nu. Bloggen tar så mycket tid från mig. Den och facebook. Det ska tas bilder, komma på text och påminna sig själv om vad som hänt under dagen.. Det är en liten fälla..
Efter att Inlääget slutfört blir det till att skriva två svenska texter och räkna oändligt många matte-tal! Allt är till på måndag men jag vill ha en läxfri helg! Skönt!
Mina nya braxer. Snygga? Du hittar dom på H&M! Plus en cool tröja från jc:s killavdelning!
Imorgon efter skolan bär det av till staden, ska fika med Michelle! Kalas! Sedan lördag- dag blir möjligtvis en shopping tur med Josefin och Ida, om jag inte minns fel?
NU blir det plugg!
Laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0