to tired to sleep

VARFÖR SOVA NÄR MAN KAN GÖRA SÅ MYCKET ANNAT. Eller vad kan man göra egentligen? Ligger i sängen, nerbäddad, snuvig med hals och huvudont. Väntar, vad väntar jag på? Att något mirakulöst händer, att något riktigt kul dyker upp på dataskärmen. Någon som skulle vilja underhålla mig ett par minuter eller hela natten. Inatt har jag inte lust att sova. Med fingrar som har knapprat ihop två "uppsatser" och några mattetal, är jag helt enkelt inte redo att lägga söndagen bakom mig. Vill bara ta igen ett par skratt. Antalet inloggade på facebook sjunker snabbare och snabbare. För någon månad sedan var det som flest inne vid denna tidpunkt. Varför skola, varför höst? Eller är det vinter?
Med förhoppningar om ett tyst skratt ikväll och att jag mår betydligt bättre imorgon, avslutar jag detta inlägg.
Godnatt Sverige.
gjord av Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0