hörde jag 'suit up'?

DEN INTERNATIONELLA SUIT UP DAGEN. Okej, har på mig något som jag hade för allt för kort tag sedan.. mindre än en vecka till och med.. Suck, men det är jag och Filippa som har lite fuffens för oss. Haha ofta fuffens fanns som ord?
Tror inte jag nämnde att jag körde lite yoga igår på morgonen? Duktigt, var egentligen meningen att jag skulle iväg och träna på friskis men det blev inte av.. Därför blev det en annan sorts träning. Men idag ska det tränas!
Dagsplan:
Skolaskolaskola, lite för lång dag..
Sedan vänta i forum eller sickla (kanske shoppa?) då min och Hannahahas tantgympa börjar halv sex, vad jag vet. Ska bli intressant!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Suit up! Men posta bilderna på våra "suits" också :D <3

2010-10-13 @ 20:02:54
URL: http://conscient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0