high on life, igen

stor svart halsduk från bikboken
huvudgronka från vaGina.. nice med en hund i bakgrunden..
Asså jag känner mig så jävla glad! HIGH ON LIFE! Igen! AAASGLAD! Musik är snabbaste genvägen till glädje för mig! Orkar inte bry mig om att jag har haft mindre än hälften antal besökare än vad jag brukar, skite samma, känner jag! I'm happy och hoppas jag kan göra er lika happy! Trist bara att jag inte riktigt kan överföra känslan genom ett inlägg, men ni kan ju tänka er en studsande mig, sjungandes, diggar musiken och hoppar över tangenterna hit och dit, från H till A till P till P till I till N till E till S till S..
HA de finfint! Puss och kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0