händelselös helg

HEJSAN SVEJSAN. Gud jag har inte skrivt text på många inlägg nu! Men jag har inget att skriva känner jag, då är det lite finare med bara bilder än massa blajj. Har egentligen inget att skriva nu heller, men kände bara för att bryta ovanan. Hela helgen har varit i sittandes ställning med böcker, data och musik framför mig. Inget har hänt, iprincip. Kände mig så tjock igår för jag gick inte ens utanför dörren, hade suttit med datorn hela dagen, erbjöd mig att gå ut med Wendy på kvällen.
Åt inget godis(duktig) på hela kvällen då jag bestämt att jag ska försöka få bort sötsuget! Det går bra, äsålänge, bara jag e bestämmd! Men FAN, jag har inte köpt gymkort än!! SATAN! Ååh arg jag blir nu!
Aja jag måste fortsätta plugga (biologi) och försöka klura ut hur det blir med reunion partajjet i Götet den 23e! Men ha det görr alla glada, så blir det lite bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0