first snow you know

VAKNAR TILL ETT LÄTT SNÖÖVERKAST. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag är inte beredd på vinter, inte nu. Det är mer eller mindre slask just nu. Inte nu, jag klarar inte av, dåligt väder. Det deprimerar mig! Men ack, så vacker snön faller till marken under lyktstolpen.
Så är det simning med klassen, wiheey! Alla tjejer har mens. Onödigt. Lika bra att få det överstökat, eller hur? Kanske blir... kult. Har väl plockat ihop min fulaste bikini.. Bara att den sitter fast, känner jag. Fast den är ganska fin ändå, bara att delarna inte matchar varandra.
Kult för mig att jag har samma kläder som i fredags och lördags.. Det har blivit mitt "säkra kort", när jag inte orkar testa 700 outfits. Svarta byxor, vitt linne, jeansskjorta och danska myntet i en guldkedja (halsband).
Jag har iaf att se fram emot att träffa Sara efter skolan, som är ledig idag, den lyckosten!
Måste kila!!
Sjukt seriös bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0