babe

OM DET ÄR NÅGON SOM KAN KOMMA MED ATT DE HAFT EN SOFT DAG.. Då ska ni höra om min... Sovmorgon till lite innan 10. Bild, strövade runt för jag var klar. Kom inte på vad jag skulle göra i vårt nya "projekt".. Så det var soft! Lyssna på musik och delade min glädje. Jahapp.. lunch.. fil och veggo-lasagne! Fick se Alinas underbart söta nya vuxna frisyr!! Blev verkligen AWSOOME!  Sen efter lunchen bar det av med klassen ut till skogen! Filmade och fotade och grejer.. Kallt, men kul! (Och stackars Therese gjorde illa foten, hoppas hon mår bättre!) Sen, eftersom att stationen vi va på, var samma som Isabelles, så vi strosade över till henne, några coola pojkar och flickor. En annan Therese och husmor (Issi) var jätte busiga och gick upp och gjorde kladdkaka, som vi sagt, medan vi titta på youtube-klipp. De kom ner och sa att de inte gjorde de, men hela tiden gav de varandra konstiga blickar och tecken, viskade och gick iväg. Tihi, vi kände doften.. Så kom dom ner med en, mummaaaa!
Satt nere i hemmabio-mysrummet! Typ chilla, sen bar det hemmåt. På den vägen är det! Har kollat på Paradise Hotel, familjen roar sig med Robinsson, jag avstår.
Jag vet att det är sjukligt mycket bilder på mig, här på min blogg, men det är ju trots allt min, och jag är ju så babe...
troll
fula vi e..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0