you can stand under my umbrella

BORDE VÄL skriva sååå mycket för det har ju hänt sååå mycket! MEN, jag orkar inte. Min hjärna är totelly borta. Den är på Bahamas och göttar sig medan jag får sitta kvar med reptilhjärnan och gå på instinkt. Min instinkt är inte att plugga just nu, jag menar, man har ju instinkter för att överleva. Och vet ni vad? Jag överlever utan att skriva en uppsats.
Kändes smått konstigt när jag gick med tröja och shorts under paraplyet när det spöregnade och jag tänkte att när jag kommer hem kommer inte en galen hund springandes som kan hålla mig sällskap när jag annars är ensam. Helt tyst hus, kallt och tomt. Bara jag.
Men här kommer iaf lite bilder från förrigår/igår:


Nu ska jag försöka fixa mig och packa (igen).
Puss!!
Ps. saknar min familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0