tolvtrettiofem

JAG FICK ett underbart uppvaknande när himlen är blå och solen lyser igenom varje fönster. När jag kommer ner ligger Wendy på några madrasser och börjar ropa på mig. Sen börjar vi mysellimysa och då kommer leendet, det är så gaaalet gulligt! Wendy trycker ihop ögonen och ler i allra fullaste högsta grad! Det finns ju sånna här galna bilder när hundar ler, men att se det i verkligheten är roande. ♥

Om det inte är någon som vet så är det ca 22°C i skuggan idag! Sommar med andra ord folks! Ta tillvara på solen och dess unika kraften, haha, skojja.. kul.. 

Nej men jag blev helt chockad när jag öppnade altandörren och klev ut! Aaaaaah underbart!! 

Mina planer idag är att plugga, ute förstås! Får skriva allt på papper och sen in i datan, det går ju inte att ha datan ute, man ser ju inget! :)

Musik kommer ju spelas! I massor! 
En gitarr kanske kastas in (ut) också!

Måste kila! (till solen)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0