seger!

LADY GAGA, e ganska grymm, synd att man missa konserten hennes :(

Är med min Alinus, har vart i forum och sickla idag!

HITTADE MIN BALKLÄNNING! Ja, seger!! Och en gullig blå vit prickig kjol :)

Vi fika lite hos Alinus, sen åt vi pizza at my place, sen hem till henne igen för övernattning! YA!
Vi ska sova i samma säng! Känn. På. Den!!

Alina kör lite modevisning, hon har en enooorm beslutsångest, jag kan nästan känna doften.. ne hos fes!

Vi har lekt hela dan och imorn blir det av till staden för ännu mer shopping! Aaaaaah kortet brinner.. hehe.
Ska träffa Malin och Frida i Kungsträdgården. Feeet treeevligt! Kanske inte blir så bra väder, men ändå!!

Här kommer fina bilder på mig....

första bilden på mitt nylagda nagellack som är Alinas, och som pricken över i:t en liten greta pose på sista bilden! vajjert, kan man ju säga!!

Nu ska vi nog titt apå Bella & Tyra Show, som gick tidigare idag/kväll..
Sen blir det sleeepie sleepie!

Måste kila!
Puss!






hey :) (Alina ville va busig, så det här var från henne, gulle hon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0