ropen skalla polka till alla

HAHA, JAG skrattar. Hade seriöst lägsta besökarsiffran igår! Hehe, men jag var borta hela dagen! Jag var Blandat bra och dålig på friidrotten, 14m spjut!! Yaaaa!! Huga fråga om ja inte va handbollsspelare, NEPP svarade jag! Hah! En gång i tiden men aldrig igen, jag var föör dålig :)
Har haft typ världens bästa fredag! Nej men det var urgrymmt, jag orkar faktiskt inte lägga upp bilder idag för jag ska packa till Sara nu!! Hehe jag är typ halvt hemlös nu.. Men jag har sovplats fram till måndag sen kommar di tillbaka! Har solat och badat och bastat och dansat och fotat och sjungit och ätit om vartannat! Har fått en aning färg igår och idag :)
Nu har jag typ lärt mig låten som ja försökte lära ig även om den är snabb! Inte för att skryta eller så.. men jag är ganska grym!!!
Ska köra igenom låten en gång, ladda över de 2000 bilderna som tagits igår/idag, sen packa och sedan dra till Sara G och käka polkagrisar!
Fasen vad tjock jag är efter igår :)
Embrasser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0