oordning

ALINA VANN priset för mest överdrifter! Det här var det godaste jag någonsin ätit. Det var det hemskaste. Det var det bästa...
Blåbärsfluffet skvätte som inget annat! Blåa prickar överallt! Hahaa, det blev inte riktigt fluff, men gott var det!! Vi var som småbarn och tog varsin visp från elvispen :)
Alina fick för sig att hela kvällen fick man inte säga nej, utan man skulle säga nein? Om man sa nej skulle man göra en armhävning... Kul första tio minutrarna

Hickan började hos Alina men spred sig till mig på senare timmar

Kameran klickade fula bilder

Hon rättade mig för att jag sa dryg åt fel grejer? :(

Vi satt kvar i skolan och gjorde bild, det börjar arta sig för mig!! Men när Cissi gått bar det av till kopiatorn (dagens höjdpunkt) för att kopiera våra ansikten. Hmmm, det var nog det fulaste jag sett (inspirerad av A)!! Helt sneda och äckliga. Sen gick vi lite halvflummiga till ica för att köpa ingredienser till blåfluff, egentligen skulle vi hyrt film men vi glömde det, hehe. När vi kommit hem till henne för hon skulle packa lite grejjor, det var KAOS, hon kunde inte bestämma kläder, aaaaaaah, jag blev gaaaalen!

När vi satt med musik och spelade kort med vågräta spelkort(irriterande enligt A) och åt bfluff: det skrammlar till och jag inser att det var mitt glas med fluff, "Ajajajaaaj!" "Hällde du ut det?!?!" "Nej men jag fick ont i fingret :(" "Aha..". Haha gullig kompis jag e :P

Det flög in en jäkla nattfjäril in i mitt rum och började silvra av sig :@

Vi spelade lite gitarr, såklart!

Sen var det chirredirre med morötter! Wendy slickade i sig en del dipp på morgonen, då vi( Alina) glömt att ta bort den!

Sen var det finläsning i världens underbaraste barn-bok, råttan Rutger och isbiten!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0