kaffemedmjolk

LEKTE NYSS med ett sugrör så nu har jag smoothie i håret..
Är på STHLM Kaffe med Mjölk med Alina och pluggar. Lite musikhistoria och projektarbete. Det är kul :)
Jag sov ju hos Amanda inatt. På kvällen kom hon på att hon ska till doktorn klockan 8. Och vi började 9.10, haha jag fick sitta själv inne i deras hus där på morgonen. Haha, jag låste! Duktig flicka!
Jag skickade just upp Alina att köpa typ fika, hon fick mitt kort.. Galet! Asså jag betalar hennes om hon gick upp och köpte :) Jaja, jag ÄR lat! Men vi är på dejt, och jag är kanske lite killigare (?) Då betalar jag, fin deal tycker jag.
Men det blir nog bra!!!!!
Nu ska vi plugga fett seriöst.
Bytheway så har jag köpt balskor nu!!!!! Snygga, lite små kanske men FAN vad jag ska öva gå, då kanske de tänjs lite.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0