in sweden, men gets pregnant to

VAR JU som sagt i staden idag.. Drog runt lite överallt. Dyr, god men liten lunch i Kungsträdgården, jordgubbshandel på Hötorget, glass och jordgubbsätande i Kungsträdgården. Gravida människor överallt, t.o.m. män..?

Inget förutom föda införskaffades... Mmm, bra Lydia! Inget av de fem grejerna som var på listan.. Kul! Duktig. Duktig flicka.. Men vafan skor var ju omöjligt, när man gått in i tre olika skoaffärer, och alla dessa har samma skor, då¨ledsnar man och går och äter! Man= Jag!
Är så trött så jag dör och orkar egentligen inte skriva, men nu gör jag det ändå för jag har blivit smått beroende av min blogg.

Vi blev filmade och intervjuade på engelska idag, jag Alina, Frida och Malin! Haha helt galet! Det var Kina TV inför kungabröllopet, haha, som om jag kunde bry sig mindre.. Men vi får väl se om det publiceras isåfall skulle de maila Frida. Det var lite pinsamt för jag hade en ful-dag också! FY!
Nu ska jag hjälpa mamma gör en pavlova (?) eller vare heter!
Tack för idag tjejer, jätte trevligt!!!
Juste haha! Höll på att glömma det viktigaste, när F och M hade köpt glass och vi fortfarande stod i kön, så var det några Italienare som ville fota sig med dom! Sen när vi kommer till dom så ska vi också vara med fast dom ska ta kort på en av dom och alla oss med Malins kamera? Haha, as kul! Do you have facebook? *väääärsta blicken på Frida*
"My advise to them are to get children" "Meet friends" "Travelling" "LOVE" våra tips till kungaparet, haha Alina vet av egen erfarenhet att ett tips för att leva lyckliga i alla sina dagar är att få barn!
Måste kila!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Alina

Klockres <3

2010-05-14 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0