fett oseriöst..

.. TRÄNINGSPASS idag, hahaa! Det var ju kul att greenman va där också, en kille som typ alltid är där när vi är, grejen med honom är att han glor så förbannat på oss.. ? Kändes som om alla var där idag, hehe. Jag har typ redan ont överallt, då kommer jag inte ha ont imorgon alltså... Japp, så blir det, som alltid, jag tränar fel...
Hahaaa, otränad skit försöker träna sig, misslyckas! :(

Gaaaaaaah vad jag vill ha sommar NU! Shorts, linnen, klänning, kjol, bara ben helt enkelt! BIKINIIIIIIII! Aaaaaaahh! Jag döör!
Juste fan! Måste skriva en planering över vad jag ska jobba med på projekt arbetet. typ 12timmar varje vecka i skolan att jobba på det, CRAZY!  
Ska försöka slutföra loggboken också! Bara satt ni vet ;) 
Hmmm juste ingen konsert imorn.. jaja!
Nu ska ja pluggiiish!!!
10.15 imorn, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0