det var inte ens kul, jag skrattar..

GODAGENS! Fyyy... funtar på att byta typsnitt alltså, egentligen vill ja fixa hela skiten, men jag känner att det inte är värt allt jobb, hehe. Nej men det tar så tid att experimentera, så blir jag arg när det blir fel och jaa, massa skit!

Jag tränar för fullt på klackskogång. Okej jag har stått på samma ställe i en halvtimma och gått upp och ner för trappan, men.. Jag SKA! Skorna börjar bli riktigt sköna nu! Med nån silkspray som förövrigt luktar väldigt gott så glider foten i lätt! Men det kommer bli en plåga att gå runt i dem en hel kväll.. Urk!

Har vart hos Alina ett tag efter skolan, tagit det lungt.. spelat piano, paparazzi! Jag är awsome!

Juste sen börjar jag riktigt bli klar med uppsatsen! Bara slutsats&diskussion kvar!! Yeees!! Tror dock inte att jag kommer höja mig i varken svenska eller engelska.. Men jaja, sen kanske jag skulle bli sänkt i matte också, om jag inte gör några uppgifter... Jag vill ha kvar mitt MVG!

Snart ska jag äta, mormor har lagat kyckling med päror (potatis) hihi. Hon är från skåne, så jag tyckte det passade, hon ska vara här till skolavslutningen. Myys!
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0