DÅLIG

USHOCHFYOCHBLÄ för dumma datan, som inte vill lämna mig ifred! Jag har ju inte hunnit plugga nånting! Bajjamajja! Jag är ju såå fruktansvärt dålig på att planera och fokusera! Så sitter jag här och skriver när jag borde sitta med näsan i Biologi-boken istället... Men nej, så står datan där och ser sådär, lockande ut, det är ju inte OK! Som en godisskål rätt framför snoken, dåligt exempel då ja typ inte ens gillar godis men, andra kanske kan förstå!
Men jag har iaf kommit på att efter nästa vecka så är det typ inge plugg! Bara sista uppsatsen men den ska vi jobba med under lektionerna i två veckor, ca 16 per vecka, då blir det ju ca 30 lektioner! Det borde jag hinna långt på!! Ja!
Nu måste jag fokusera! Sen sova ut, få min skönhetssömn (behöver ja verkligen de, blablabla öööhhubbcnhnhjkäckelfviblööööh)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0