OCH

KAN INTE förstå att statistiken hållit sig uppe trots min dåliga uppdatering :) DET ÄR BRA!
Jag är döööende! Har ju sovit mycket men har hållit igång så jäkla mycket hela helgen!
Galet att klockan redan är åtta, har suttit ute mer eller mindre hela dagen hos Alina och tagit del av solens strålar! Jätte mumsig avocado-gurk-ost-macka, sen nån påhittat wook med räkor och flygande bönor.
Mitt hår har varit en enda kocka! Haha, det krävdes säkert en HEL hand FULL med balsam och en massa slit för att få ut tovorna. Det var ju inte lindrig smärta heller... Det kommer ju vara helt platt imorn! Haha, fy.
Här kommer lite bilder från min och Alinas 60talsmiddag igår:
Och dagen efter:
Och hemma:
Och redigerad:
Haha, finfint!
Nej, men jag har haft en jättetrevlig helg! Tack för det!
Puss!
Tillägg: Jag började skriva kl åtta typ men bilderna tog sån jäädrans tid! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0