when i wake up in the morning feel the sunshine on my face..

ÅÅÅH VILKET underbart väder det har varit hela dagen! snacka om vårkänslor! hann tillochmed ta lite kort... wendy sitter och stirrar på mig lite läskigt från vardagsrummet :P
börjar känna mig smått stressad över både franska och gympa som jag tänkt börja med men inte orkat.. antar blirr enkelt när ja väl satt igång! hoppas jag? nej ja vill hellre börja skissa på hur mitt rum ska se ut, och glasverandan och friggeboden! mucho roligare :)
planer till mitt rum:
-bredare säng
-hylla innanför sängen
-ny matta
-nya sängkläder
-måla/tapetsera OM
-mer förvaringsutrymme
WOHOOOOO
ett glädjeskutt gör ALINA som åker till IDRE imorn på klass resa, kommer sakna mina finingar till vänner!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Alina

Kommer sakna dig älskling ! <33

2010-03-06 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0