våren är nergrävd

Idag har jag hoppat runt, boxat i luften, hoppat lotsashopprep, haft tre olika frisyrer, blivit puttad i en snöhög med huvudet före, begravt ”vårtecken” i snön så när det riktigt är vår så har snön smält och då kommer dom fram då vet vi att det är just VÅR, gått ”modevisning”, spelat i ett band, gått utan byxor, bråkat med min bror, vart hos världens bästa AMANDA, skrattat, sett AMANDA äta!

Om det nu är någon som läste inlägget igår, så kanske ni undrar, hur gick det på lektionen? Bra, skulle jag svara, JAG blev iaf varm och trött, men jag fick ju köra lite extra hårt också. Fick faktiskt bra feedback! Hope the teacher enjoyed it to!

Sitter och tittar på rain man, den är bra så långt jag sett!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt! Sova ut ordentligt, en aning sovmorgon imorgon!


bilder en solig lördag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0