somsomsommar

INATT BLIR det sommartid! En stor händelse under våren. Glöm inte att ställa fram klockan en timme, många digitala ställer om sig av sig själv, men andra arm och väggklockor och liknande får du vrida om manuellt! 
Jag har suttit och pysslat idag, promenerat och tittat på ett antal filmer med en sjuk huvudverk. Tittade på Disney channel, där visades två filmer under den tiden jag tittade, den ena var typ cheetah girls, i den filmen bröt dom ju mot alla regler i mode-väg!
Ja fick inte så mycket sömn inatt så det blir tidig sängdags för min del! Imorn kommer det två pluggisar till mig four o'clock!! Då ska vi sammanställa massa shitt, wish me luck, cause i'll need it!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0