låtskrivarn

TJABBA jag har precis komponerat en låt, med ackord! Den är ganska grym om jag får säga det själv!
Leo
C          E            G                        D        
Två par strumpor, ska jag ge till min bror
C          E            G                        D                                 A
Två par strumpor, ska jag ge till min bror, för han har inga skor
|C  E  G  D|
C          E            G                        D                                 A                             Em                G
Två par strumpor, ska jag ge till min bror, för han har inga skor för han har bara snor i sin lilla nesa
|C  E  G  D|
C                        E    G                        D
Men när han blir stor, ska han få mina skor
C                        E    G                        D
Men när han blir stor, ska han få mina skor
C                 E        G                  D
Om han inte är för stor för mina skor
C                 E        G                  D
Om han inte är för stor för mina skor
|C  E  G  D|
|C  E  G  D|
Tack bror för inspiration ♥
HAhahaaa jag suger :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0